سال نو

خب دیگ سه ماه شدش ک منو عشقم باهمیم

 

 

عشقم نت نداره ک خاطره ی بعدی رو بگه واستون

 

 

مجبورم خودم بعد 3 عید بهتون بگم

 

 

امیدوارم سال خوبی داشته باشین همگی درکنار عشقتون مثل منو عشقم (f)

 

امیدوارم همیشه باهم باشیم (من ک همه ی تلاشمو میکنم )

 

چون خیلی عشقمو دوست دارم ی روزم بدون اون نمیتونم

 

والبته اونم همینجوره ها

 

ولی من بیشتر دوسش دارم خخخخخخ

 

ســـــــــــــــــــال نو همگی مبارک



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت13:37---12 فروردين 1394
گاهی دلت بی انتها تنگه،
شاکی از این دنیای بی منطق
گاهی نمی دونی چرا ...
اما، حرفات پره از غصه و نق نق
از عالم و آدم گریزونی،
یه گوشه ی خلوت واست دنیاست
اونجا خودت قانون گذاری و ...
اجرای قانون خودت زیباست...


atefeh
ساعت23:18---4 فروردين 1394
✘ ✘ ✘ گـــــور بـــابــــای عــــشـــق ✘ ✘ ✘
"یه" دوش آبگرم. . . .
"یه" موزیک لایت از حسین EBLIS که با خـــودم زمــــزمــــش میـــــکنـــــم..."دِِِل نََــــبََـــنْْــد کــــــه تــََََــــش تــَََـــــلـْْــــخــــیــْْْ ـــه". .
ودر کنارش صدای شدید شرشر بارون. . . . ♡
"یه" تنهایی. . . .
"یه" موبایل سایلنت. . . .
"یه" حس خوب. . . .
"یه" حس آرامش. . . .♡
♡همه این "یه..."ها واسه من یه"دنـــــیــــــا" ساخته!!!!
دنیایی خالی از خـــــیــانــــت. . . .
خالـــی از دروغ. . . .
خالـی از آدمکهای دو رنگ. . . .
خالـــی از رفــــیقای لاشـــــــــ ی. . . .
و خالی از هزار کثافت دیگه. . . . ♡
♡پـــــََـس تا این دنــــیـــا رو دارم:
گـــــور بـــابــــای عــــشـــق. . . .
گـــــور بـــابــــای هواهای دونــــفره. . . . ♡

♡ آپــــ✘ـــــര ♡



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:, | 13:51 | نویسنده : ♥ عــشــقــم و خــودم دوتایــی ♥ |